viernes, 19 de mayo de 2017

15.ASTEA

Kaixo lagunok !

Aste honetan unitate didaktikoei buruz falta ziren aurkezpenak bukatu ditugu.


1. Aurkezpena

Talde honen unitate didaktikoa landareei buruz doa. Gaiari hasiera emateko, bere unitate didaktikoa nondik nora jorratu duten azaldu digute. Horretarako, bideo bat erakutsi digute non landare bat nola hazten den azaltzen du. Azalpen honen ostean, jarduera egiteko,5 boluntario eskatu dituzte. Boluntario bakoitzari pote bat eman diote eta bertan, landare bat erein dute. Jarduera egin ahal izateko, hezitzaileak poteak, dilistak eta kotoia eskaini die.



2. Aurkezpena

Talde honen unitate didaktikoa egiteko planetei buruzko gaia aukeratu dute. Ikaskideei gaian sartzeko eta planetak ezagutzen hasteko, abesti bat jarri digute, hain zuzen ere, ene kantak- planetak ikustera.




Kanta bukatzerakoan, planeta batzuen azalpena eman dizkigute eta prestatu duten jarduera egiteari ekin diote. Taldeka banatu gaituzte eta talde bakoitzak beraiek esandako planeta bat margotzeko eskatu digute, planeta nola den begiratu gabe. Nire taldeari Jupiter planeta margotzea tokatu zaio, eta talde guztiak marrazkiak bukatzerakoan, hezitzaileek planeten argazkiak erakutsi dizkigute egin dugun marrazkiarekin konparatu ahal izateko. Hemen uzten dizuet nire taldea egin duen marrazkia:



Aurkezpenari bukaera emateko, ondo pasatzeko eta guztien artean dantza egiteko beste abesti bat jarri digute.


3 Aurkezpena

Talde honek kontinenteak ezagutzeko unitate didaktikoa egin dute. Ikaskideei gaian murgiltzeko, zeintzuk diren kontinenteak azaldu digute. Kontinente guztiak lantzeko denbora ez dagoenez, ozeania landu dugu, non koala eta kanguroa animali eta haiek dituzten ezaugarri garrantzitsuenak direla aurkeztu digute. Proposatu duten jarduera, joku bat egitea izan da. Horretarako bi taldetan banatu gara eta Stop jokura ekin diogu. Joku honen arauak moldatu dituzte bere unitate didaktikora, hau da, arrapalaria kanguro bezala salto behar zuen.



4 Aurkezpena

Talde honen unitate didaktikoa animaliei buruz doa. Bere gaiaren justifikazioa aurkeztu digute, hau da, zein ikastolan egingo duten unitate didaktikoa eta gelaren adina. Ondoren, jarduera egiteko kalera atera gara. Borobil batean jarri gara eta banan banan animali bat eman digute eta bere soinua egin dugu. Honen ostean, soinu bereko animaliak bilatu ditugu.


5 Aurkezpena

Talde Divino udaberriari buruz egin duten unitate didaktikoa azaldu digute. Lehenengo jardueran azaldu digute bere unitate didaktikoaren hasierako jarduera ( ideien ekaitzak), garapen jarduera ( lorategian haziak landatzea eta proiektua amaitu bitartean zaintzea), 3 sakontzeko jarduera ( irtera bat egindo dute Valderejo herrira), eta azkenik, ebaluaziorako jarduera ( mural bat egitea, arte adierazpena lantzeko eta kooperazioa sustatzeko. Denon artean egiteko jarduera murala bat egitea izan da.



6. Aurkezpena

Talde honek unitate didaktikoa errefusa sozialari buruz egin dute. Beraientzat, haurrekin gai hau lantzea oso garrantzitsua dela azaldu digute. Horretarako, unitate didaktikoan landu beharreko lau jarduerak azaldu dizkigute.

  • Lehenengo jarduera: Asanblada.
  • Bigarren jarduera: Munduko jolasak.
  • Hirugarren jarduera: Mapamundi tailerra.
  • Laugarren jarduera: Sukaldetza.



Klasean honetariko jarduera bat lantzeko, mapamundi tailerra egitea erabaki dute. Horretarako, 4 boluntario eskatu dituzte. Hezitzaileek mapamundi bat eskaini diete eta haurrek bere jaioterritik gazteizera egindako ibilbidea azaldu behar izan dute.





7. Aurkezpena

Bere unitate didaktikoa oporrak deitzen da. Gai honen aurkezpena egiteko jolas bat egitea erabaki dute, hain zuzen ere, altxorraren bila jolasa. Horretarako, bi taldeetan sakabanatu eta pista desberdinak bilatu ditugu. Egia esanda, jolas hau haurrekin  egiterako orduan, konpetitibitatea baztertu behar dugu taldeko lana sustatzeko.

8. Aurkezpena

Azken taldea, bere unitate didaktikoa azaltzeko, irteera bat egitea proposatu du, hain zuzen ere, barriara. Lehenengo Barriaren kokapena eta zergatik aukeratu duten herri hau azaldu digute. Haurrek egingo duten jarduerak ezagutzeko, haurrekin Barrian egingo duten jarduera bat egitea proposatu dute, hau da, behiak nola jezten diren ezagutzea. Horretarako,  latexko eskularruak eta ura eskaini digute. Jarduera ondo egiteko, bideo bat erakutsi digute, non, behi bat nola jezten den azalduz.








No hay comentarios:

Publicar un comentario