viernes, 28 de abril de 2017

12 ASTEA

Aste honetan unitate didaktikoaren lanari ekin diogu. Pasaden astean, edukien azalpenak edukiz gero, gure edukiak egiten hasi gara. Horretarako, 237/2015 DEKRETUAn dauden edukietatik. gure gaiarekin "animaliak" gehien modaltzen direnak hartu ditugu. Hemen txertatzen dizuet erabaki ditugun edukiak:

Powered by emaze


Ostiralean didaktikako klaserik ez ditugunik izan, taldeko aurkezpenak asteazkenean egin ditugu. Aste honetako aurkezpenak metodologiari buruz izan dira. Lehenengo aurkezpena JALETNA taldeak prestatu du. Hau izan da klasean kontatu digutena: 

Gaur egungo hezkuntza sistemak, haurrei goizegi eskolarizatzen diete eta zurrunagoa eta konpetibitatiboa da, horren ondorioz, haurtzaroko presioa sortzen da. Haurrak estresatuta daudenean, autonomia eta ziurtasuna galtzen dute eta gurasoei laguntza eskatzen hasten dira. Horrela, esan dezakegu ikasketa ez motibagarria eta ez esanguratsua dela.

Hezkuntza sisteman edukiak lantzeko, heldutasun maila eta haurren interesak ez dituzte kontuan hartzen, eta bakarrik, curriculumak markatutakoa egiten dute. Modu honetaz, Haurren gaitasunak eta garapenak ez dituzte kontuan hartzen, hau da, haur guztiek gauza berak ikasi behar dituzte, momentu berean.

Arazo hauek ez agertzeko, umeak gehiago esperimentatu behar dute eta haiek izan behar dira eskatzen dituztenak gauzak, bere interesen eta momentuen arabera. Horrez gain, motibazio eza areagotu behar da haurren barneko interes eta emozioak piztuz. Garapenari dagokienez, haurrari estresa eta presa sartzen baztertu behar da.

Argi geratu behar dena da zigorrak eta sariak ez dituztela ikaskuntza garatzen !

Aurkezpen honi, pedagogia berritzaileen informazioa gehitu dute. zati hau power point baten bidez aurkeztuko dizuet; 




Powered by emaze


Hurrengo taldeak, rol playing baten bitartez, klaseko hamar ikaskideei arbelara ateratzeko eskatu diete. Hauen helburua, ikaskideak haurren papera hartzea zen. Horretarako, korro batean jarri dira mota desberdinetako galderak egin dizkiete.

Rol playing ostean, metodologi egoki baten adibide bat jarri digute. Metodologia hau aurrera eraman ahal izateko, baldintza batzuk bete behar du. Lehenengo baldintza, haurrak txokoetan bananduta egon behar direla da, horrela hetereogeneotasuna zaintzen da. Bigarrena, espazioa, denbora eta baliabideak zaindu behar dira. Honekin batera, haurren erritmoa errespetatu behar da. Azkenik, bigarren mailako sozializazioa gertatzen dela aipatu dute. Honek bi motatakoa izan daiteke: Alde batetik, familiarekin gertatzen dena eta, bestetik, eskolan ematen den sozializazioa.


Azken taldeak, metodologiari buruzko aurkezpen bat egin dute. Ondoren, Maria Montessori metodologiari buruz hitz egin dute. Hemen txertatuko dizuet metodologiaren printzipioak:








ERREFERENTZIAK:






      No hay comentarios:

      Publicar un comentario