domingo, 19 de marzo de 2017

7. ASTEA

Asteari hasiera emateko, goi mailako zikloa egin duten 3 ikaskide (Garazi Goimendiourruti, Nagore Alcazar eta Itsaso Beitia) unitate didaktikoaren azalpen bat prestatu eta klasearen aurrean aurkeztu dute. Hilabete honetan hasiko gara unitate didaktiko bat prestatzen eta azalpen honek baliogarria izan da ez genituen ezagutza berriak barneratzeko eta unitate didaktikoaren informazio gehiago gure esku edukitzeko. Horregatik erreferentzietan uzten dizuet haiek egindako prezi-a eta nik egindako eskematxo bat hemen duzue:



Ostiral honetan, informatika gelara joan gara etorkinei eta inmigrazioari buruzko inkesta bat egitera. Bukatzerakoan, Alaitzek banaka didaktikaren bi definizio interneten bilatu behar genuela aurkeztu digu. Hau bukatzerakoan, taldeka jarrita, bakoitzaren definizioak amankomunean jarri behar izan ditugu eta horien artean, didaktikaren definizio hoberena hautatu dugu.

Banakako didaktikaren definizioak:
  • Didaktikak ikaskuntza-irakaskuntza prozesuak ahalbidetzen duen eta testuinguru jakin bateko curriculuma kontuan hartuz ikaslearen formakuntza integrala xede duen zientzia.
  • Irakaskuntza-teknika eta metodoez arduratzen den pedagogiaren atala da. Ikasle eta irakasketa elementu eta prozesuak bere ikerketen oinarri diren gai zientifiko-pedagogikoa, hezkuntza zuzentzen eta gidatzen duena da. Didaktika orokorra, arau eta oinarriak ematen ditu irakaskunza osotasunean hartzen duelako.

Amankomunean aukeratutako definizioak:
  • Berariazko komunikazio.-testuinguruetan garatzen diren irakaskuntza/ikaskuntza prozesuez arduratzen den zientzia teoriko praktikoa eta teknologoa da, gizabanakoaren formazioa eta garapen soziala azken helburuak dituelarik.
  • Medina Rivilla (1987) "La didáctica es el estudio de la educación intelectual del hombre y del conocimiento sistemático  que ayuda al alumno a autoconocerse facilitándole las pautas para que elija la más adecuada para lograr su plena realización personal. La didática es una disciplina pedagógica que analiza, comprende y mejora los procesos de enseñanza aprendizaje, las acciones formativas del profesorado y el conjunto de interacciones que se generan en la tarea educativa."



ERREFERENTZIAK:

No hay comentarios:

Publicar un comentario